Strona główna
  2011 09 30 Z Temat 2 Wyklad 2 ...

2011 09 30 Z Temat 2 Wyklad 2 Orientacja lancucha dostaw na potrzeby klienta. Material do wykladu,

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Orientacja łańcucha dostaw na potrzeby klienta
Łaocuchdotawwapekcie
2
konkurencyjnoci
Wykład2
Orientacjałaocuchadotawnapotrebyklienta
1
Zarządzanie łańcuchem dostaw
WYŻSZA SZKOŁA
L O G I S T Y K I
Ireneusz Fechner
57
 Orientacja łańcucha dostaw na potrzeby klienta
Planwykładu
1.
Deinicjapoiomuobługiklienta
2.
Kryteriaocenypoiomuobługiklienta
3.
Elementypoiomuobługiklientamającewpływnaunkcjonowanie
łaocuchadotaw
4.
tandardyobługiklientawlogityce
5.
Miernikipoiomuobługiklienta
2
Zarządzanie łańcuchem dostaw
WYŻSZA SZKOŁA
L O G I S T Y K I
Ireneusz Fechner
57
 Orientacja łańcucha dostaw na potrzeby klienta
Cymjetobługaklienta?
3
Zarządzanie łańcuchem dostaw
WYŻSZA SZKOŁA
L O G I S T Y K I
Ireneusz Fechner
57
 Orientacja łańcucha dostaw na potrzeby klienta
Obługa
klienta
rozumiana
jest
jako
zapewnienie
użytecnoci
miejsca
i
czasu
w
procesie
przemieszczania
towarów pomidy predającym, a kupującym.
4
Zarządzanie łańcuchem dostaw
WYŻSZA SZKOŁA
L O G I S T Y K I
Ireneusz Fechner
57
 Orientacja łańcucha dostaw na potrzeby klienta
Cokładainaproceobługiklienta? – Prykład
1. Obługa amówieo:

przyjmowanie amówieo, ich analiza, potwierdzanie, przetwarzanie,

przekazywanie informacji dotycących amówieo pryjtych do realizacji do innych diałów
preibiortwa.
2. Wpółpraca
z komórkami
organizacyjnymi wewnątr predibiortwa
i z oddiałami regionalnymi:

uzgadnianie danych dotycących wyyłki,

analiza głaanych propozycji zmian zapotrzebowania,

informowanie o problemach w przebiegu procesu wewnątr predibiortwa.
3.
Pakowanie.
4.
Przygotowywanie dokumentów wyyłkowych.
5. Wyyłka amówionych towarów i monitorowanie jej realizacji.
6.
Analiza reklamacji i wystawianie dokumentów korygujących.
7.
Monitorowanie przebiegu procesu.
8.
Komunikacja z klientem we wszystkich fazach procesu.
5
Zarządzanie łańcuchem dostaw
WYŻSZA SZKOŁA
L O G I S T Y K I
Ireneusz Fechner
57
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lily-lou.xlx.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • akte20.opx.pl
  •  Linki
     : Strona pocz±tkowa
     : 3. rany, ratownictwo medyczne, Ratownictwo Medyczne - materiały
     : 2011 AON - Bibliografia publikacji pracowników w 2010r, 002-05 WOJSKO POLSKIE OD 01.01.1990, AON - Bibliografia publikacji pracowników
     : 3. Farmakodynamika, medycyna zabrze SUM lekarski, FARMAKOLOGIA - PRZYDATNE MATERIAŁY, Farmakokinetyka i farmakodynamika opracowanie
     : 2005 styczeń OKE Poznań KLUCZ, maturki, MATURA MATERIAŁY, MATURKI Z KLUCZAMI OKE
     : 2008 marzec OKE Jaworzno KLUCZ, maturki, MATURA MATERIAŁY, MATURKI Z KLUCZAMI OKE
     : 2004 745i Owner's Manual, Auto warsztat, Materiały szkoleniowe, BMW, Owner's Manual
     : 2008 architektura arytmetyka kolokwium(1), Politechnika Wrocławska - Materiały, architektura komputerow 1, kolokwia egzaminy
     : 2004 XII OKE Krk KLUCZ, maturki, MATURA MATERIAŁY, MATURKI Z KLUCZAMI OKE
     : 2006 760Li Owner's Manual, Auto warsztat, Materiały szkoleniowe, BMW, Owner's Manual
     : 2006 760i Owner's Manual, Auto warsztat, Materiały szkoleniowe, BMW, Owner's Manual
     . : : .
    Copyright (c) 2008 To, co jest dla mnie dobre, a to, czego chcę, to często dwie różne rzeczy. | Designed by Elegant WPT