2011 09 30 Z Temat 2 Wyklad 2 ...
|
2011 09 30 Z Temat 2 Wyklad 2 Orientacja lancucha dostaw na potrzeby klienta. Material do wykladu,
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Orientacja łańcucha dostaw na potrzeby klienta Łaocuchdotawwapekcie 2 konkurencyjnoci Wykład2 Orientacjałaocuchadotawnapotrebyklienta 1 Zarządzanie łańcuchem dostaw WYŻSZA SZKOŁA L O G I S T Y K I Ireneusz Fechner 57 Orientacja łańcucha dostaw na potrzeby klienta Planwykładu 1. Deinicjapoiomuobługiklienta 2. Kryteriaocenypoiomuobługiklienta 3. Elementypoiomuobługiklientamającewpływnaunkcjonowanie łaocuchadotaw 4. tandardyobługiklientawlogityce 5. Miernikipoiomuobługiklienta 2 Zarządzanie łańcuchem dostaw WYŻSZA SZKOŁA L O G I S T Y K I Ireneusz Fechner 57 Orientacja łańcucha dostaw na potrzeby klienta Cymjetobługaklienta? 3 Zarządzanie łańcuchem dostaw WYŻSZA SZKOŁA L O G I S T Y K I Ireneusz Fechner 57 Orientacja łańcucha dostaw na potrzeby klienta Obługa klienta rozumiana jest jako zapewnienie użytecnoci miejsca i czasu w procesie przemieszczania towarów pomidy predającym, a kupującym. 4 Zarządzanie łańcuchem dostaw WYŻSZA SZKOŁA L O G I S T Y K I Ireneusz Fechner 57 Orientacja łańcucha dostaw na potrzeby klienta Cokładainaproceobługiklienta? – Prykład 1. Obługa amówieo: – przyjmowanie amówieo, ich analiza, potwierdzanie, przetwarzanie, – przekazywanie informacji dotycących amówieo pryjtych do realizacji do innych diałów preibiortwa. 2. Wpółpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątr predibiortwa i z oddiałami regionalnymi: – uzgadnianie danych dotycących wyyłki, – analiza głaanych propozycji zmian zapotrzebowania, – informowanie o problemach w przebiegu procesu wewnątr predibiortwa. 3. Pakowanie. 4. Przygotowywanie dokumentów wyyłkowych. 5. Wyyłka amówionych towarów i monitorowanie jej realizacji. 6. Analiza reklamacji i wystawianie dokumentów korygujących. 7. Monitorowanie przebiegu procesu. 8. Komunikacja z klientem we wszystkich fazach procesu. 5 Zarządzanie łańcuchem dostaw WYŻSZA SZKOŁA L O G I S T Y K I Ireneusz Fechner 57
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pllily-lou.xlx.pl
|
|
Linki |
: Strona pocz±tkowa | : 3. rany, ratownictwo medyczne, Ratownictwo Medyczne - materiały | : 2011 AON - Bibliografia publikacji pracowników w 2010r, 002-05 WOJSKO POLSKIE OD 01.01.1990, AON - Bibliografia publikacji pracowników | : 3. Farmakodynamika, medycyna zabrze SUM lekarski, FARMAKOLOGIA - PRZYDATNE MATERIAŁY, Farmakokinetyka i farmakodynamika opracowanie | : 2005 styczeń OKE Poznań KLUCZ, maturki, MATURA MATERIAŁY, MATURKI Z KLUCZAMI OKE | : 2008 marzec OKE Jaworzno KLUCZ, maturki, MATURA MATERIAŁY, MATURKI Z KLUCZAMI OKE | : 2004 745i Owner's Manual, Auto warsztat, Materiały szkoleniowe, BMW, Owner's Manual | : 2008 architektura arytmetyka kolokwium(1), Politechnika Wrocławska - Materiały, architektura komputerow 1, kolokwia egzaminy | : 2004 XII OKE Krk KLUCZ, maturki, MATURA MATERIAŁY, MATURKI Z KLUCZAMI OKE | : 2006 760Li Owner's Manual, Auto warsztat, Materiały szkoleniowe, BMW, Owner's Manual | : 2006 760i Owner's Manual, Auto warsztat, Materiały szkoleniowe, BMW, Owner's Manual |
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plakte20.opx.pl
. : : . |
|