Strona główna
  2015 matura JĘZYK FRANCUSKI ...

2015 matura JĘZYK FRANCUSKI poziom podstawowy KLUCZ, NOWA MATURA 2015 arkusz + odpowiedzi, JĘZYK FRANCUSKI

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->EGZAMIN MATURALNYW ROKU SZKOLNYM 2014/2015FORMUŁA OD 2015(„NOWA MATURA”)JĘZYK FRANCUSKIPOZIOM PODSTAWOWYZASADY OCENIANIA ROZWIĄZAŃ ZADAŃARKUSZ MJF-P1MAJ 2015Rozumienie ze słuchuZadanie 1.WymaganiaogólneII. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumieproste, typowewypowiedzi ustne,artykułowanewyraźnie,w standardowejodmianie języka[…].Zadanie1.1.1.2.1.3.1.4.1.5.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźVF2.3. Zdający znajduje w tekście określoneinformacje.FFVZadanie 2.WymaganiaogólneII. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumieproste, typowewypowiedzi ustne,artykułowanewyraźnie,w standardowejodmianie języka[…].Zadanie2.1.2.2.2.3.2.4.Wymagania szczegółowe2.1. Zdający określa główną myśl tekstu.2.5. Zdający określa kontekst wypowiedzi.2.1. Zdający określa główną myśl tekstu.2.4. Zdający określa intencje nadawcy/autoratekstu.PoprawnaodpowiedźCAEBZadanie 3.WymaganiaogólneZadanie3.1.II. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumieproste, typowewypowiedzi ustne,artykułowanewyraźnie,w standardowejodmianie języka[…].Wymagania szczegółowe2.5. Zdający określa kontekst wypowiedzi.PoprawnaodpowiedźBA3.2.3.3.3.4.3.5.3.6.2.5. Zdający określa kontekst wypowiedzi.2.3. Zdający znajduje w tekście określoneinformacje.2.3. Zdający znajduje w tekście określoneinformacje.BABCStrona 2 z 15Rozumienie tekstów pisanychZadanie 4.WymaganiaogólneII. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumie[…] prostewypowiedzipisemne […].Zadanie4.1.4.2.4.3.4.4.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźC3.2. Zdający określa główną myślposzczególnych części tekstu.DAFZadanie 5.WymaganiaogólneII. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumie[…] prostewypowiedzipisemne […].Zadanie5.1.5.2.5.3.Wymagania szczegółowe3.1. Zdający określa główną myśl tekstu.3.4. Zdający określa intencje nadawcy/autoratekstu.3.3. Zdający znajduje w tekście określoneinformacje.PoprawnaodpowiedźABAZadanie 6.WymaganiaogólneZadanie6.1.II. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumie[…] prostewypowiedzipisemne […].Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźD6.2.6.3.6.4.6.5.3.3. Zdający znajduje w tekście określoneinformacje.CDA3.4. Zdający określa intencje nadawcy/autoratekstu.DStrona 3 z 15Zadanie 7.WymaganiaogólneII. Rozumieniewypowiedzi.Zdający rozumie[…] prostewypowiedzipisemne […].Zadanie7.1.7.2.7.3.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźE3.6. Zdający rozpoznaje związki pomiędzyposzczególnymi częściami tekstu.DAZnajomość środków językowychZadanie 8.WymaganiaogólneI. Znajomośćśrodkówjęzykowych.Zdający posługujesię w miaręrozwiniętymzasobem środkówjęzykowych(leksykalnych,gramatycznych,ortograficznych)[…].Zadanie8.1.8.2.8.3.8.4.8.5.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźBB1. Zdający posługuje się w miarę rozwiniętymzasobem środków językowych (leksykalnych,gramatycznych, ortograficznych) […].ACCZadanie 9.WymaganiaogólneI. Znajomośćśrodkówjęzykowych.Zdający posługujesię w miaręrozwiniętymzasobem środkówjęzykowych(leksykalnych,gramatycznych,ortograficznych)[…].Zadanie9.1.9.2.9.3.9.4.9.5.Wymagania szczegółowePoprawnaodpowiedźCB1. Zdający posługuje się w miarę rozwiniętymzasobem środków językowych (leksykalnych,gramatycznych, ortograficznych) […].CABSchemat punktowania w zadaniach od 1. do 9.1 p. – poprawna odpowiedź.0 p. – niepoprawna odpowiedź albo brak odpowiedzi.Strona 4 z 15Wypowiedź pisemnaZadanie 10.Po roku mieszkania w akademiku wynająłeś/wynajęłaś mieszkanie wspólnie z kolegą/koleżanką ze studiów. W e-mailu do przyjaciela z Francji:przedstaw wydarzenie, które spowodowało podjęcie takiej decyzjiopisz wynajęte mieszkaniewymień zalety wspólnego wynajmowania mieszkaniazachęć przyjaciela do odwiedzin w Twoim wynajętym mieszkaniu.Wymagania ogólneI.Znajomość środków językowych.Zdający posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych,gramatycznych, ortograficznych) […].III. Tworzenie wypowiedzi.Zdający samodzielnie formułuje krótkie, proste, zrozumiałe wypowiedzi […] pisemne.IV. Reagowanie na wypowiedzi.Zdający […] reaguje w sposób zrozumiały, adekwatnie do sytuacji komunikacyjnej […]pisemnie.Wymagania szczegółowe1.Zdający posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych,gramatycznych, ortograficznych) […].5.1. Zdający opisuje […] miejsca […].5.3. Zdający przedstawia fakty z przeszłości i teraźniejszości.5.4. Zdający relacjonuje wydarzenia z przeszłości.5.7. Zdający przedstawia zalety […] różnych rozwiązań.5.8. Zdający opisuje intencje […] nadzieje i plany na przyszłość.7.2. Zdający […] przekazuje informacje i wyjaśnienia.7.4. Zdający proponuje […].Każda wypowiedź jest oceniana przez egzaminatora w następujących kryteriach:treśćspójność i logika wypowiedzizakres środków językowychpoprawność środków językowych.TreśćW ocenie treści bierze się najpierw pod uwagę, do ilu podpunktów polecenia zdający odniósłsię w swojej wypowiedzi, a następnie, ile z tych podpunktów rozwinął w zadowalającymstopniu. Za wypowiedź przyznaje się od 0 do 4 punktów, zgodnie z poniższą tabelą.Do ilu podpunktówzdający się odniósł?432144 p.Ile podpunktów rozwinął?3214 p.3 p.2 p.3 p.3 p.2 p.2 p.1 p.1 p.2 p.1 p.1 p.0 p.0 p.Strona 5 z 15 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • lily-lou.xlx.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rafalsal.opx.pl
  •  Linki
     : Strona pocz±tkowa
     : 2007-t teleinform, Teleinformatyk arkusze pisemne
     : 2002m matematyczno przyrodniczy standard poznaj zainteresowania arkusz, Matematyka, fizyka etc, (!) Egzamin gimnazjalny
     : 2005 arkusz pp, Matematyka, MATURY MATEMATYKA 2002 - 2012
     : 2005 arkusz pr, Matematyka, MATURY MATEMATYKA 2002 - 2012
     : 2008 marzec próbna przed 2008 OKE Jaworzno, arkusze
     : 2005 arkusz pp przykł, Matematyka, MATURY MATEMATYKA 2002 - 2012
     : 2005 arkusz pr próna, Matematyka, MATURY MATEMATYKA 2002 - 2012
     : 2006 arkusz pp popr, Matematyka, MATURY MATEMATYKA 2002 - 2012
     : 2009 listopad Biologia-arkusz-pR, Matury Biologia PPodstawowy i PRozszerzony
     : 2010 PP CKE wrzesien 2009 P1, Matematyka rozszerzona, Arkusze
     . : : .
    Copyright (c) 2008 To, co jest dla mnie dobre, a to, czego chcę, to często dwie różne rzeczy. | Designed by Elegant WPT